.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران در تدارك استقبال از بهداد سليمي و بهادر مولايي

رئيس هيئت وزنه‌برداري مازندران از كسب مدال طلا و نقره توسط سليمي و مولايي ابراز خرسندي كرد و گفت: مازندران در تدارك استقبال از بهداد سليمي و بهادر مولايي است.

عباس رحيمي بيان داشت: در وزنه‌برداري قهرماني بزرگسالان آسيا، مدال طلا و نقره اين رقابت‌ها را دو ملي‌پوش مازندراني تيم ملي بزرگسالان كشورمان از آن خود كردند.
وي گفت: در دسته فوق سنگين وزنه‌برداري آسيا بهداد سليمي و بهادر مولايي موفق به مدال طلا و نقره دسته 105+ كيلوگرم شدند.
رئيس هيئت وزنه‌برداري استان مازندران با اشاره به قهرماني سليمي افزود: بهداد سليمي در دسته 105+ كيلوگرم بهداد سليمي در حركت يك‌ضرب با 208 كيلوگرم و در حركت دو ضرب با 250 كيلوگرم و در مجموع با 458 كيلوگرم موفق شد مدال طلا اين وزن را به‌گردن آويزد و بار ديگر قهرماني رقابت‌هاي آسيايي گوانگ‌ژو چين را تكرار كند.
رئيس هيئت وزنه‌برداري استان مازندران درباره مدال نقره بهادر مولايي گفت: او يكي از جوان‌ترين وزنه‌برداران تيم ملي در اين مسابقات بود كه ما نيز با توجه به شرايط سني كم او انتظار كسب مدال را از او نداشتيم ولي مولايي با درخشش خود در اين مسابقات نشان داد كه مي‌تواند انتظارات كادر فني فدراسيون و مربيان را برآورده كند.
وي افزود: بهادر مولايي ديگر وزنه‌بردار سنگين وزن در اين مسابقات در حركت يك‌ضرب با بلند كردن وزنه 176 كيلوگرم و در حركت دوضرب نيز با بلند كردن وزنه 222 كيلوگرم و در مجموع با 398 كيلوگرم پس از بهداد سليمي موفق به كسب مدال نقره شد. رحيمي درباره نفر سوم دسته 105+ كيلوگرم اين مسابقات گفت: وزنه‌بردار اهل كشور سوريه در مجموع با بلند كردن وزنه 393 كيلوگرم پس از وزنه‌برداران مازندراني تيم ملي ايران به مدال برنز دست يافت.
وي در پايان تصريح كرد: بلافاصله پس از بازگشت اين دو ملي‌پوش با اخلاق كشورمان به مازندران مراسم استقبال باشكوهي در دو شهر قائمشهر و بابلسر با كمك رئيس تربيت بدني شهرهاي مورد نظر برگزار مي‌شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جواد نجف پور 7 بهمن 1392
باسلام خیلی خیلی دوستت دارم بهداد جون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.008 seconds.